Gulltusjen

Gulltusjen er tilbake i 2024.

Avisannonse-konkurranse for unge kreative team

Gulltusjen er en idékonkurranse i regi av Amedia for alle student- og kreatørteam som er 30 år eller under.

Teamene består av to personer og får i oppgave å skissere en avisannonse for en organisasjon/produkt i løpet av seks timer, kun ved hjelp av papir og tusj. Den beste idéen vinner!

Den beste ideen vinner!

Vi kårer to vinnere, ett studentteam og ett reklamebyråteam!

  • Studentteamet premieres med en pengepremie på kr 20 000.
  • Teamet fra reklamebyrå, vil gå videre til å representere Norge i den internasjonale Young Lions Print konkurransen i Cannes i juni.
Spørsmål?

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ved spørsmål.

Konkurransen er i regi av Amedia Marked.
Samarbeidspartnere: Kristiania Westerdals og Capa/Cannes Lions.

Design og utvikling av Bonefish.no