Gulltusjen 2017

Påmelding:

For påmelding send mail innen 19. april til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Teamene må bestå av to personer og vi trenger følgende informasjon på begge teamdeltakere: Navn, mail, telefon, arbeid eller studiested og fødselsdato

Om konkurransen: Avisannonse-konkurranse for unge kreative team

Gulltusjen (tidligere Best Y.E.T.) er en idékonkurranse for alle student- og kreatørteam som er 30 år eller yngre.Teamene får i oppgave å skissere en avisannonse for ett gitt produkt i løpet av seks timer, kun ved hjelp av blokk og tusj. Konkurransen er i regi av Amedia Marked.

Teamene vil bli briefet på Westerdals Oslo ACT (Campus Fjerdingen), onsdag 26. april klokken 14.00. Arbeidene må leveres innen klokken 21.00.
Tusj og papir deles ut ved registrering. Det kreves ingen forberedelser for å kunne delta i konkurransen.

Tid: Onsdag 26.april klokken 14.00
Sted: Westerdals Oslo ACT, Campus Fjerdingen, Christian Krohgs gate 32, 0186 Oslo
Det serveres mat til alle som deltar.

Den beste ideen vinner!

  • Er vinnerteamet studenter premieres de med en pengepremie på kr 20 000. 

  • Dersom vinnerteamet jobber i et reklamebyrå premieres de med en reise til Cannes fra 16.-20.juni, der de får delta i Young Lions Print Competition.

Amedia Marked dekker hotell, fly tur/retur og deltakelse i «Young Lion Print»-konkurransen.
For å kunne delta i Young Lions Print må teamdeltakerne være 30 år eller yngre når de konkurrerer i Cannes (født etter 25.juni 1986) og de må være fast ansatt i reklamebyrå (innen kreativitet/kommunikasjon).

Dette er årets jury

Knut Røse, Client service director i Empefire
Mari Engen, Account Manager i SMFB
Tor Martin Bøe, AD i Knowit
Vegard Kvalvaag, salgssjef i Amedia Marked

 

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ved spørsmål.