Gulltusjen 2018

Påmelding

For påmelding og andre spørsmål, send mail innen 18. april til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Teamene må bestå av to personer og vi trenger følgende informasjon:
Navn, mail, telefon, arbeid eller studiested og fødselsdato.

Gulltusjen logoAvisannonse-konkurranse for unge kreative team:

Gulltusjen er en idékonkurranse for alle student- og kreatørteam som er 30 år eller under, men født på eller etter 22.06.1987. Teamene må bestå av to personer og får i oppgave å skissere en avisannonse for et gitt produkt i løpet av seks timer, kun ved hjelp av blokk og tusj.

Teamene vil bli briefet på Westerdals Oslo ACT, onsdag 25. april klokken 14.30. Arbeidene må leveres innen klokken 21.00.

Den beste idéen vinner!

Vi kårer to vinnere, ett studentteam og ett reklamebyråteam!

  • Studentteamet premieres med en pengepremie på kr 20 000.
  • Teamet fra reklamebyrået premieres med en reise til Cannes fra 16.-23. juni, der de skal representere Norge i Young Lions Print-konkurransen. Amedia Marked dekker Delegat-pass, fly og hotell.
    For å kunne delta i Young Lions Print-konkurransen må teamdeltakerne være 30 år eller under (født på eller etter 22.06.1987) og de må være fast ansatt i reklamebyrå (innen kreativitet/kommunikasjon).

Dette er årets jury

Knut Røse, Client Service Director i Empefire
Mari Engen, Account Manager i SMFB
Vegard Kvalvaag, salgsdirektør i Amedia
TBA

Tidligere vinnere av Gulltusjen:

2015: Mads Rønold (26) og Christopher Køltzow (26) fra reklamebyrået Saatchi & Saatchi. 
Les mer her

2016: Johanne Nyborg (22) og Tori Marie Kongsvold (25) fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

2017: Torbjørn Havn (25) og Théo Mogens Merkiled (26) fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

2018: Anna Berg Gjendem og Jens Bjørklund fra Anorak og Hanna Hereid Ringheim og Ingrid Serine Hvidsten fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ved spørsmål.

Konkurransen er i regi av Amedia Marked. Samarbeidspartnere: Westerdals og Cannes Lions/Capa.