Nyheter

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Amedia har i dag tatt et sjumilssteg i reklamemarkedet. Ved å ta i bruk den verdensledende teknologiplattformen til Google, posisjonerer Amedia seg sterkere i markedet for programmatisk reklamesalg og tilbyr nå annonsørene nye og mer slagkraftige løsninger.

120 påmeldt til årets Gulltusjen

120 påmeldt til årets Gulltusjen

Totalt 120 deltakere er nå klare for Gulltusjen. Konkurransen går av stabelen på Westerdals Oslo ACT onsdag 26. april. Ved hjelp av blokk og tusj skal unge kreative under 30 år kjempe om heder og ære. Det er avisannonsen som står i fokus.

Amedia Marked søker Salgssjef strategisk kundeteam

Ønsker du å bidra til å skape Norges beste og mest fremadrettede annonsesalgsteam?

Whitefox og Coop Nordland til topps i «Tett På» 2016

Whitefox og Coop Nordland til topps i «Tett På» 2016

Whitefox og Coop Nordland vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» i 2016 med kampanjen «Coop Nordland 100 år»

I&M Kommunikasjon vant «Tett På» for fjerde kvartal med tøffelhelt-annonse

I&M Kommunikasjon vant «Tett På» for fjerde kvartal med tøffelhelt-annonse

I&M Kommunikasjon vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for fjerde kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for TOVA, Shoes for life.

Findriv vant «Tett På» for tredje kvartal med Volvo-annonser

Findriv vant «Tett På» for tredje kvartal med Volvo-annonser

Findriv vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for tredje kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Frydenbø og Volvo.

Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt

Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt

Amedia Marked tester et nytt digitalt DM-produkt som rulles ut på de aller fleste av våre lokale nettaviser allerede 12. oktober. Nå kan du også bli med å teste!

6 av 10 prioriterer lokalavisen

6 av 10 prioriterer lokalavisen

En undersøkelse fra mai måned foretatt av Respons Analyse på oppdrag for Amedia Marked, viser at lokale medier prioriteres som den viktigste informasjonskanalen i lokalsamfunnet. 

Whitefox vant «Tett På» for 2.kvartal

Whitefox vant «Tett På» for 2.kvartal

Whitefox vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Coop Nordland 100 år.

Amedia tar native-annonsering til nye høyder

Amedia tar native-annonsering til nye høyder

Amedia har det siste halvåret fått på plass regionale prosjektledere som skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Nå styrkes det kreative teamet ytterligere.

Iversen konstituert som Direktør Yield Management

Iversen konstituert som Direktør Yield Management

Karl Espen Iversen er konstituert som direktør for Yield Management i Amedia. Han kommer fra stillingen som salgsdirektør for Amedia region Vest.

Vinnere av Gulltusjen til Cannes

Vinnere av Gulltusjen til Cannes

Gulltusjen (tidligere Best Y.E.T.) er en idékonkurranse for alle student- og kreatørteam under 30 år. Teamene må bestå av to personer og det er papirannonsen som står i fokus.