Nyheter

BYRAA Bodø vant «Tett På»

BYRAA Bodø vant «Tett På»

Med en reklamekampanje for Nattbussen og appen Billett Nordland, for Bybuss Bodø og Nordland Fylkeskommune, vant BYRAA Bodø Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 1. tertial 2018.

Her er vinnerne av Gulltusjen

Her er vinnerne av Gulltusjen

Anorak-teamet Anna Berg Gjendem og Jens Bjørklund gikk helt til topps innen kategorien reklamebyråer i årets utgave av Gulltusjen i regi av Amedia Salg og Marked – og i juni skal de forsvare norske reklamefarger under Young Lions Print i franske Cannes. Teamet fra Westerdals Oslo ACT Hanna Hereid Ringheim og Ingrid Serine Hvidsten vant studentkategorien i samme Gulltusjen.

132 klare for årets Gulltusjen

Totalt 132 deltakere og 66 team er nå klare for Gulltusjen som arrangeres på Westerdals Oslo ACT onsdag 25. april. Ved hjelp av blokk og tusj skal unge kreative som er 30 år eller under kjempe om topplasseringer. Avisannonsen er som vanlig temaet.

SMFB og Freia vant «Tett på» 2017

SMFB og Freia vant «Tett på» 2017

Reklamebyrået SMFB gikk helt til topps i Amedia Salg og Markeds reklamekonkurranse «Tett på» 2017 for sin heltestatus-kampanje for Freia. Prisen ble utdelt under fredagens Gullblyanten i regi av Kreativt Forum.

Ny rekord for Amedia SMB

Ny rekord for Amedia SMB

Aldri tidligere har satsing på lokalt annonsesalg av ulike guider rettet mot små og mellomstore bedrifter gjennom Amedia SMB, omsatt for mer enn i 2017. De 42 ansatte i Amedia SMB i Lisleby i Østfold passerte 50 millioner kroner i omsetning.

 

SMFB vant «Tett På» med Heltestatus-prosjekt

SMFB vant «Tett På» med Heltestatus-prosjekt

SMFB vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 3. tertial 2017. Byrået vant med en reklamekampanje for Freia.

Journalistikken tilbake som reklamevinner

Journalistikken tilbake som reklamevinner

De redaktørstyrte journalistikkfunderte norske nettstedene har opplevd reduserte reklameinntekter de siste to årene. Men nå er de endelig tilbake på offensiven igjen. 2017 er blitt et vendepunkt.

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Geelmuyden Kiese vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. tertial 2017. Byrået vant med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB.

 Amedia rekrutterer to nye ledere

Amedia rekrutterer to nye ledere

Amedia Salg og Marked har ansatt to nye ledere. Therese Eriksson blir salgssjef for strategisk kundeteam, mens Kathrine Saastad blir leder for digitale kjøp.

Danny J. Pellicer klar som sjef for Amedias innholdsmarkedsføring

Danny J. Pellicer klar som sjef for Amedias innholdsmarkedsføring

Danny J. Pellicer (49) har startet som kommersiell innholdssjef hos Amedia Salg og Marked. Pellicer kom sist fra jobben som leder i NordlysLAB. 

Pilot vant «Tett På» med «kjærlighetsforsikring»

Pilot vant «Tett På» med «kjærlighetsforsikring»

Schjærven Pilot vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 1. tertial 2017. Innovasjonsbyrået vant med en reklamekampanje for lokalbankene i Eika Alliansen.

Westerdals-team vant Gulltusjen

Westerdals-team vant Gulltusjen

Torbjørn Havn (25) og Théo Mogens Merkiled (26) gikk helt i topps i årets utgave av Gulltusjen. Teamet fra Westerdals Oslo ACT kjempet med 64 andre team og totalt 130 deltakere.

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Amedia har i dag tatt et sjumilssteg i reklamemarkedet. Ved å ta i bruk den verdensledende teknologiplattformen til Google, posisjonerer Amedia seg sterkere i markedet for programmatisk reklamesalg og tilbyr nå annonsørene nye og mer slagkraftige løsninger.

Markedsledende teknologi for kjøp av lokale medier og brukere

Markedsledende teknologi for kjøp av lokale medier og brukere

Mandag 24.april lanserer vi Google DFP og Ad Exchange, som vi har koblet med våre egne brukerdata. Dette betyr enklere og mer målrettede kjøp, samt et enda mer kraftfullt produkt for å treffe lokalt med annonseringen.

120 påmeldt til årets Gulltusjen

120 påmeldt til årets Gulltusjen

Totalt 120 deltakere er nå klare for Gulltusjen. Konkurransen går av stabelen på Westerdals Oslo ACT onsdag 26. april. Ved hjelp av blokk og tusj skal unge kreative under 30 år kjempe om heder og ære. Det er avisannonsen som står i fokus.