Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt

Topper laget for drivere til butikk og nettbutikk

DAmedia Marked tester et nytt digitalt DM-produkt som rulles ut på de aller fleste av våre lokale nettaviser allerede 12. oktober. Nå kan du også bli med å teste!

- Vi skal sammen med flere av våre kunder teste oss frem til et digitalt produkt som gir optimal konverteringseffekt for annonsespendingen. Tradisjonell DM på print er fortsatt en av de beste driverne til butikk, og vi ser at kunder som tester å ta bort DM på print, fort kommer tilbake. Når vi nå topper laget med å optimalisere et nytt digitalt DM-produkt på desktop og mobil for konverteringer, skal vi lage bransjens mest effektive totalpakke for våre DM kunder, sier salgssjef for DM i Amedia Marked, Erik Juva.

Fokus på kjøpsløp og relevans

Et stort pluss i den nye løsningen er at annonsørene kan tracke hele kjøpsløpet på produktnivå, samt optimalisere produktmiksen som eksponeres underveis. Det er også mulig å segmentere budskap på ulike målgrupper, som gjør at man kan eksponere riktig budskap til riktig tid, til riktige personer. Digital DM vil nå kjøpes visningsbasert, dermed er det lettere for annonsørene å finne riktig Share of Voice i lokalavisene digitalt når det kommer til DM.

Alle er invitert til å bli med på test

Flere av våre DM kunder er allerede med på å teste den nye løsningen, men vi ønsker at alle som vil skal få være med å prøve det nye produktet. Vi har hyggelige testpriser og hjelper deg gjerne med rådgivning om visninger, produksjon av materiell og evaluering av testen.

For mer informasjon, kontakt Erik Juva, salgssjef DM i Amedia Marked på mobil 901 03 349 og/eller erik.juva@amedia.no