tettpa

TETT PÅ 2017

Tenk lokalt. Vinn nasjonalt. 

TETT PÅ er en konkurranse som kårer den beste reklamen/annonsen i Amedia Markeds lokale medier. Vi ønsker å utfordre og oppfordre til kreativitet på lokale flater og reklamekampanjer som utnytter lokal kommunikasjonskraft.

Det kåres en vinner hvert tertial, og blant disse kåres årets vinner, som offentliggjøres på Gullblyanten i 2018. Årets vinnerteam (3 personer) blir premiert med en tur til New York og ad:tech konferansen høsten 2018*. 

Send inn ditt bidrag

Bidrag kan sendes inn på to måter: 

  1. Send inn ditt bidrag her 
  2. Fyll inn informasjon her og send på mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Hvem kan delta?

Konkurransen er åpen for alle reklamebyråer, kreatører og kreative team
(gjelder ikke selskaper i Amedia).

Kriterier for bidrag

  • Godt tenkt, lokalt forankret
  • Godt fortalt til lokalsamfunnet

  • Det er annonser fra 2017 som vil bli vurdert
  • Dette gjelder reklame i Amedia Markeds lokalaviser, både innenfor tradisjonelle og digitale kanaler

Premie

Årets vinnerteam (3 personer) blir premiert med en tur til New York og ad:tech konferansen høsten 2018. *gitt at arrangementet blir gjennomført som planlagt

Frister for innsendelse av bidrag i 2017

  • 1. tertial: 30. april  (Annonser fra jan-april 2017 kan sendes inn). Se vinneren her
  • 2. tertial: 31. august  (Annonser fra jan-aug 2017 kan sendes inn). Se vinneren her
  • 3. tertial: 31.desember (Annonser fra jan-des 2017 kan sendes inn)

Juryen

Magnus Høgberg Hansen, kreatør/partner i Anorak (juryleder)
Christian Braathen-Nordland, partner og kreativ leder i S&B-N
Pia Ølstad, Creative SMFB
Vegard Kvalvaag, salgssjef i Amedia Marked

Spørsmål?

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Tett På 2016

Årets vinner 2016:
Whitefox og Coop Nordland vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» i 2016 med kampanjen «Coop Nordland 100 år»