aID målgruppedata

 

Effektiviser kampanjen din!

Gjennom aID kan Amedia tilby målgruppedata av høy kvalitet.  Dataene stammer i de fleste tilfeller fra telefonnummeret til innloggede lesere. Det betyr at vi kan sammenkoble offline- og onlinedata, uten å måtte gjette på hvem leseren er. Personvern er selvsagt viktig for oss: Vi bruker modellering for å sørge for at målgruppene treffer spisst, uten at det går ut over privatlivets fred eller gjeldende lovgivning.

 

Velkommen til vår aID-verden

Velkommen til vår aID-verden

Da får jeg ønske deg velkommen til vår nye nettsatsing som kort og greit heter aID. Begrepet er enkelt – og også forklarende. Dette handler om en innloggings- og identitetsløsning som skal gi fordeler for alle parter.

Dette er aID

Dette er aID

aID er en identitets og innloggingsløsning som 1,7 millioner nordmenn gjør bruk av i dag. Løsningen eies og forvaltes av Amedia, men brukes av lesere/brukere/seere av medieprodukter fra Aller Media, Fagpressen samt Amedia.

Krev kvalitet, innsikt og treffsikkerhet

Krev kvalitet, innsikt og treffsikkerhet

Mediakjøperen skal være krevende ovenfor mediekanalene – og sørge for at han/hun får best mulig kommunikasjon og eksponering for sine medieinvesteringer. Ja, mediakjøperen skal kreve blant annet kvalitet, innsikt og treffsikkerhet. Det skriver kommersiell direktør Christian Thu i Amedia i denne kommentaren.