Velkommen til vår aID-verden

Velkommen til vår aID-verden

Da får jeg ønske deg velkommen til vår nye nettsatsing som kort og greit heter aID.

Begrepet er enkelt – og også forklarende. Dette handler om en innloggings- og identitetsløsning som skal gi fordeler for alle parter.

Det være seg brukeren, annonsøren og oss i Amedia. Derfor kaller vi det også vårt «rosa gull».

For brukeren gir det merverdier i form av mer relevant innhold. Altså: mest mulig som angår deg og dine interesser. Det samme gjelder informasjon fra annonsøren. Du får mer relevante og for deg mer interessante annonser.

For annonsøren så handler det om større treffsikkerhet og relevans. Det betyr også større kostnadseffektivitet for annonsøren. Også troverdighet og trygghet for merkevaren må inkluderes. Dette er viktig i dagens kommunikasjon som til tider preges av støy og useriøsitet. Oss kan annonsøren stole på!

Og selvsagt har aID en stor verdi også for Amedia som et av Norges største medieselskap – og det desidert mest lokale – med den største lokale kunnskapen. Det gjør sitt til at vi kan skreddersy innhold som nettopp interesserer deg aller mest. Men også at vi kan styre de annonsene som er mest tilpasset dine interesser – målrettet til deg.

Vi skal ikke si at vi vet alt. Det ville vært både feil og arrogant. Men vi vet mye – som er til det beste for alle parter. Og du kan være trygg på at informasjonen ikke misbrukes. Vi i Amedia har respekt for lover og regler – også personvern.

Stadig flere medieselskaper har sett verdiene i aID. Derfor er både Aller Media og deler av fagpressen i Norge allerede brukere av systemet. Og flere blir det.

Med denne nettsatsingen ønsker vi å holde deg ajour med innhold som viser utviklingen og mulighetene rundt aID. Det skal gi relevant informasjon – som bygger din kompetanse – kunnskap som kan brukes til å ta bedre og mer kostnadseffektive beslutninger.

Slik at DU selger flere varer og/eller tjenester – samtidig som merkevaren din forvaltes i et godt og trygt miljø og at alt skjer innen lovens rammer.

Lykke til på reisen med aID!

Victoria Schultz
Konserndirektør
Amedia Salg og Marked