Bestillingsregler

Kjære samarbeidspartner,

Koronaviruset har snudd opp ned på alle deler av vår hverdag.

I en krisesituasjon er informasjonsbehovet i befolkningen særlig stort. Våre lokalaviser har nå ekstremt høy trafikk og har en kraftig økning i lesertallene. Redaksjonene våre jobber hver dag med å gi alle våre lesere oppdatert og relevant informasjon om sine lokalmiljøer og hva som skjer i samfunnet. Dette er bærebjelken i vår journalistikk og er en sentral del av samfunnsoppdraget til Amedia og lokalavisene. I disse tider er også informasjon fra annonsører til våre lesere kritisk viktig.

I lys av denne situasjonen så har vi gjort noen tilpasninger til våre retningslinjer for kanselleringer av bestillinger:

  • Annonser kan kanselleres innen kl. 11:00 to (2) virkedager før innrykk/publisering
  • Dette gjelder for både eksisterende og nye bestillinger
  • Disse retningslinjene gjelder for perioden 19. mars til 1. mai
  • DM: Her gjelder eksisterende bestillings- og avbestillingsregler

Vi setter stor pris på samarbeidet med dere. Også i denne krevende tiden.

Har dere spørsmål, eller behov for ytterligere informasjon, er det bare å ta kontakt med deres faste kontaktperson i Amedia eller send oss en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Med vennlig hilsen:

Christian Thu, Kommersiell Direktør Amedia Salg og Marked