Gulltusjen 2019

Påmelding

For påmelding og andre spørsmål, send mail innen 21.februar til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Teamene må bestå av to personer og vi trenger følgende informasjon: Navn, mail, telefon, arbeid eller studiested og fødselsdato.

Gulltusjen logoAvisannonse-konkurranse for unge kreative team:

Gulltusjen er en idékonkurranse for alle student- og kreatørteam som er 30 år eller under, men født på eller etter 21.06.1988. Teamene må bestå av to personer og får i oppgave å skissere en avisannonse for et gitt produkt i løpet av seks timer, kun ved hjelp av blokk og tusj. 

Teamene vil bli briefet på Westerdals institutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania torsdag 28.februar kl 14.00. Arbeidene må leveres innen klokken 20.30.

Den beste idéen vinner!

Vi kårer to vinnere, ett studentteam og ett reklamebyråteam!

  • Studentteamet premieres med en pengepremie på kr 20 000.
  • Teamet fra reklamebyrået premieres med en reise til Cannes fra 16.-19.juni, der de skal representere Norge i Young Lions Print-konkurransen. Amedia Marked dekker delegat-pass, fly og hotell. For å kunne delta i Young Lions Print-konkurransen må teamdeltakerne være 30 år eller under (født på eller etter 21.06 1988) og de må være fast ansatt i et reklamebyrå (innen kreativitet/kommunikasjon).

 

Tidligere vinnere av Gulltusjen:

2015: Mads Rønold og Christopher Køltzow fra reklamebyrået Saatchi & Saatchi. 
Les mer her

2016: Johanne Nyborg og Tori Marie Kongsvold fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

2017: Torbjørn Havn og Théo Mogens Merkiled fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

2018: Anna Berg Gjendem og Jens Bjørklund fra Anorak og
Hanna Hereid Ringheim og Ingrid Serine Hvidsten fra Westerdals Oslo ACT.
Les mer her

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ved spørsmål.

Konkurransen er i regi av Amedia Marked. Samarbeidspartnere: Westerdals og Cannes Lions/Capa.