Nyheter

Stadig flere drar på kjøpesenter

Stadig flere drar på kjøpesenter

Pandemien har gjort sitt til at færre har valgt å handle på kjøpesenter. Nå er nordmenn på full fart tilbake til kjøpesentrene. Folk flest føler det er langt tryggere å handle på kjøpesenter nå enn tidligere under pandemien.

Krev innsikt, verdi og effekt!

Krev innsikt, verdi og effekt!

Stå på kravene, kjære annonsør!

Norsk Hydro vinner første tertial av Tett På 2021

Norsk Hydro vinner første tertial av Tett På 2021

Med en egenprodusert kampanje som fremmer det grønne skiftet, er det Norsk Hydro som stikker av med seieren for 1.tertial i konkurransen Tett På.

Hilde-Kristin Norddal blir konserndirektør i Amedia Salg og Marked

Hilde-Kristin Norddal blir konserndirektør i Amedia Salg og Marked

Hilde-Kristin Norddal tar over jobben som konserndirektør for salg og marked i Amedia etter Victoria Schultz.

Vi har startet gjenerobringen av vårt eget marked

Vi har startet gjenerobringen av vårt eget marked

- Vi står foran et kvantesprang innen reklameindustrien, skriver Christian Thu, salgsdirektør i Amedia.

50 prosent vil besøke kjøpesenteret sitt

… 45 prosent mener det er trygt – og 16 prosent mener det er utrygt

Klar tale fra direktør Christian Thu i Amedia: Du skal kreve kvalitet, innsikt og treffsikkerhet

Klar tale fra direktør Christian Thu i Amedia: Du skal kreve kvalitet, innsikt og treffsikkerhet

Mediakjøperen skal være krevende ovenfor mediekanalene – og sørge for at han/hun får best mulig kommunikasjon og eksponering for sine medieinvesteringer. Ja, mediekjøperen skal kreve blant annet kvalitet, innsikt og treffsikkerhet.

Det skriver kommersiell direktør Christian Thu i Amedia.

Kraftig oppgang i lokalavislesingen

Kraftig oppgang i lokalavislesingen

Det norske folk bruker mer tid på lesing av lokalaviser nå under korona-situasjonen enn vanlig. 27 prosent av lokalavis-lesere sier i en fersk undersøkelse at de bruker mer tid på papiravisen nå enn tidligere.

Geelmuyden Kiese helt til topps i «Tett På»

Geelmuyden Kiese helt til topps i «Tett På»

Med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB vant Geelmuyden Kiese Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2019. Kampanjen ble vinner av tertial nummer tre – og gikk like godt til topps når status for hele 2019 skulle ferdiggjøres.

Seier til Marvelous-duo i Gulltusjen 2020

Seier til Marvelous-duo i Gulltusjen 2020

Det ble duoen Vincent Placht og Maria Maaneskiold fra byrået Marvelous som gikk helt til topps i byråklassen i årets utgave av Gulltusjen som arrangeres av Amedia Salg og Marked. Westerdals-studentene Simen Elverhøy og Baard Røthe vant studentklassen

Reklametalenter kjemper for Cannes-tur

Reklametalenter kjemper for Cannes-tur

142 unge og kreative skal 26. februar kjempe for å få to billetter til Young Lions Print i Cannes eller et premiebeløp på 20 000 kroner. Først må teamet på to vinne Amedia Salg og Markeds konkurranse Gulltusjen i en av to kategorier. Totalt 71 team konkurrerer om premiene.

Amedia ansetter to nye direktører

Amedia ansetter to nye direktører

Amedia Salg og Marked ansetter Lasse Fosshaug (32) som digital direktør, mens Anders Heli (35) går inn i stillingen som direktør for digitale betjeningsløsninger. Begge rekrutteringene er interne.

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB vant Geelmuyden Kiese Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 3. tertial 2019.

HyperRedink vant «Tett På» med «Jakten på historiene»

HyperRedink vant «Tett På» med «Jakten på historiene»

Med en reklamekampanje for Telia vant HyperRedink Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. tertial 2019.