Nyheter

Redink vant «Tett På» med «Jakten på historiene»

Redink vant «Tett På» med «Jakten på historiene»

Med en reklamekampanje for Telia vant Redink Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. tertial 2019.

Alexander Reklamebyrå vant 1.tertial av «Tett På»

Alexander Reklamebyrå vant 1.tertial av «Tett På»

Med en kampanje for MIX er det Alexander Reklamebyrå som vinner det første teritale i Amedia Marked sin reklamekonkurranse «Tett På» 2019. 

Amedia og Aller lanserer DIAR

Amedia og Aller lanserer DIAR

Amedia og Aller Media oppretter en ny markedsplass for norske annonsører og blir en av de største aktørene i det digitale annonsemarkedet i Norge. Med selskapet DIAR vil de to mediekonsernene i fellesskap etablere et tilbud som øker konkurransen om annonsekronene og gir annonsørene et reelt alternativ til de store internasjonale aktøren

Amedia vil øke innsikten med nye rapporter

Amedia vil øke innsikten med nye rapporter

Amedia lanserer denne måneden et nytt verktøy for kampanjedokumentasjon i annonsemarkedet. Annonsører kan nå få merinnsikt om hvem som faktisk blir eksponert for deres annonser. Den innsikten Amedia nå tilbyr vekker internasjonal oppsikt.

Vinnere av Gulltusjen 2019

Vinnere av Gulltusjen 2019

Martin Abbedissen Fauskanger og Mateus Porto Hopland fra reklamebyrået Good Morning gikk helt til topps i kategorien for reklamebyråer under Gulltusjen 2019 i regi av Amedia Salg og Marked. De reiser dermed til Cannes for å representere Norge i Young Lions Print.

120 unge kreative klare for årets Gulltusjen

120 unge kreative klare for årets Gulltusjen

Hele 120 deltakere er nå klare for å konkurrere i Gulltusjen som arrangeres på Westerdals, Høyskolen Kristiania den 28.februar.

Alexander Reklamebyrå vant «TETT PÅ»

Alexander Reklamebyrå vant «TETT PÅ»

Med en reklamekampanje for MIX er det Alexander Reklamebyrå som stikker av med seieren for tredje tertial i Amedia Marked sin reklamekonkurranse «Tett På».

Lunde og Markussen til Amedia

Lunde og Markussen til Amedia

Cato Lunde (43) begynner denne uken som salgssjef for ett av Amedia Salg og Markeds strategiske kundeteam. Samtidig begynner Arne Markussen (51) som KAM med ansvar for DM i et annet strategisk kundeteam. De vil dermed begge jobbe med noen av Amedias viktigste annonsører.

Spray har lansert ny nettside

Spray har lansert ny nettside

Native advertising er i vekst og interessen rundt innholdsmarkedsføring er økende blant kundene. Nå har Spray lansert ny nettside for å vise frem hvilke muligheter annonsørene har på Amedia-avisene.

Vil du jobbe med salg i et av Norges største mediekonsern?

Vil du jobbe med salg i et av Norges største mediekonsern?

Vi søker etter Key Account Manager for ett av våre kundeteam

Beate Carlsen går inn i ledergruppen

Beate Carlsen blir ny salgsdirektør og går inn i ledergruppen i Amedia Salg og Marked. Carlsen tar over som salgsdirektør for Vegard Kvalvaag.

 BYRAA BODØ VANT «TETT PÅ» IGJEN

BYRAA BODØ VANT «TETT PÅ» IGJEN

Med en reklamekampanje for Lofotekspressen og Nordland Fylkeskommune stikker BYRAA Bodø av med seieren for 2.tertial i Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På». BYRAA Bodø vant også 1. tertial med en kampanje for Nattbussen og appen Billett Nordland.

Grønset fra VG til Amedia

Grønset fra VG til Amedia

Roger Grønset (45) starter denne uken som salgsdirektør for strategiske kunder hos Amedia Salg og Marked. Han kommer sist fra stillingen som salgsdirektør i VG.

Amedia vant internasjonal INMA-pris

Amedia vant internasjonal INMA-pris

Amedia gikk helt til topps i kategorien «Best Execution of Print Advertising» og fikk bronse i kategorien «Best Execution of native Advertising» under årets utgave av INMA Global Media Awards. Amedia fikk prisene for sine Citröen-kampanjer med tittelen «Leading the fight on grey».

BYRAA Bodø vant «Tett På»

BYRAA Bodø vant «Tett På»

Med en reklamekampanje for Nattbussen og appen Billett Nordland, for Bybuss Bodø og Nordland Fylkeskommune, vant BYRAA Bodø Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 1. tertial 2018.