Nyheter
Geelmuyden Kiese vant «Tett På»
Geelmuyden Kiese vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. tertial 2017. Byrået vant med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB.
Amedia rekrutterer to nye ledere
Amedia Salg og Marked har ansatt to nye ledere. Therese Eriksson blir salgssjef for strategisk kundeteam, mens Kathrine Saastad blir leder for digitale kjøp.
Danny J. Pellicer klar som sjef for Amedias innholdsmarkedsføring
Danny J. Pellicer (49) har startet som kommersiell innholdssjef hos Amedia Salg og Marked. Pellicer kom sist fra jobben som leder i NordlysLAB.
Pilot vant «Tett På» med «kjærlighetsforsikring»
Schjærven Pilot vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 1. tertial 2017. Innovasjonsbyrået vant med en reklamekampanje for lokalbankene i Eika Alliansen.
Westerdals-team vant Gulltusjen
Torbjørn Havn (25) og Théo Mogens Merkiled (26) gikk helt i topps i årets utgave av Gulltusjen. Teamet fra Westerdals Oslo ACT kjempet med 64 andre team og totalt 130 deltakere.
Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg
Amedia har i dag tatt et sjumilssteg i reklamemarkedet. Ved å ta i bruk den verdensledende teknologiplattformen til Google, posisjonerer Amedia seg sterkere i markedet for programmatisk reklamesalg og tilbyr nå annonsørene nye og mer slagkraftige løsninger.
Markedsledende teknologi for kjøp av lokale medier og brukere
Mandag 24.april lanserer vi Google DFP og Ad Exchange, som vi har koblet med våre egne brukerdata. Dette betyr enklere og mer målrettede kjøp, samt et enda mer kraftfullt produkt for å treffe lokalt med annonseringen.
120 påmeldt til årets Gulltusjen
Totalt 120 deltakere er nå klare for Gulltusjen. Konkurransen går av stabelen på Westerdals Oslo ACT onsdag 26. april. Ved hjelp av blokk og tusj skal unge kreative under 30 år kjempe om heder og ære. Det er avisannonsen som står i fokus.
Whitefox og Coop Nordland til topps i «Tett På» 2016
Whitefox og Coop Nordland vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» i 2016 med kampanjen «Coop Nordland 100 år»
I&M Kommunikasjon vant «Tett På» for fjerde kvartal med tøffelhelt-annonse
I&M Kommunikasjon vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for fjerde kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for TOVA, Shoes for life.
Findriv vant «Tett På» for tredje kvartal med Volvo-annonser
Findriv vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for tredje kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Frydenbø og Volvo.
Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt
Amedia Marked tester et nytt digitalt DM-produkt som rulles ut på de aller fleste av våre lokale nettaviser allerede 12. oktober. Nå kan du også bli med å teste!
6 av 10 prioriterer lokalavisen
En undersøkelse fra mai måned foretatt av Respons Analyse på oppdrag for Amedia Marked, viser at lokale medier prioriteres som den viktigste informasjonskanalen i lokalsamfunnet.
Whitefox vant «Tett På» for 2.kvartal
Whitefox vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Coop Nordland 100 år.
Amedia tar native-annonsering til nye høyder
Amedia har det siste halvåret fått på plass regionale prosjektledere som skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Nå styrkes det kreative teamet ytterligere.