Mandag 24.april lanserer vi Google DFP og Ad Exchange, som vi har koblet med våre egne brukerdata. Dette betyr enklere og mer målrettede kjøp, samt et enda mer kraftfullt produkt for å treffe lokalt med annonseringen.
I januar inngikk Amedia avtale med Google om leveranse av ny annonseteknologi. Mandag 24.april lanserer vi Google DFP og Ad Exchange, som vi har koblet med våre egne brukerdata. Dette betyr enklere og mer målrettede kjøp, samt et enda mer kraftfullt produkt for å treffe lokalt med annonseringen.
Amedia har over 800 000 registrerte digitale brukerprofiler gjennom aID. Disse brukerprofilene har vi beriket med bl.a. demografisk data, geografi, økonomisk variabler, lest redaksjonelt innhold m.m. Vi kan nå tilby dere attraktive målgrupper og segmenter basert på kundenes behov og målsettinger. Parallelt med dette har vi omgjort våre annonseformater til bransjestandard med premium plasseringer. Dette gjør det enklere å treffe lokale brukere med gode annonseformater som gir effekt.
Amedia Marked er landets største reklamesamkjøring av lokale medier. Samlet når samkjøringen daglig ut til over 2 millioner mennesker. Med oss kommer du enda nærmere, enda flere.
Vi er den viktigste markedsplassen for våre annonsører og våre mediehus er limet i lokalsamfunnet. Lokalt engasjement og lokale medier hører sammen.
Gjennom aID har vi data på over 800 000 brukere. Dette er bl.a. alder, kjønn, geografi, boligtype og livsfase. Vi tilbyr ferdige målgrupper og skreddersøm, og vi kan styre kampanjer på nasjonalt, regionalt og lokalt nivå.
Våre formater er bransjestandard med premium plasseringer. Dette tilrettelegger for merkevarebyggende annonser med høy effekt.
Annonsene hos oss vises i en trygg lokal kontekst sammen med andre annonsører som vil nå lokalt. Kryptering ved bruk av HTTPS sikrer også en trygg brukeropplevelse.
Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon:
Telefon: 02088
E-post:
Akersgata 34
0180 Oslo
PB 1168 Sentrum
0107 Oslo
Design og utvikling av Bonefish.no