
Spray har lansert ny nettside
Native advertising er i vekst og interessen rundt innholdsmarkedsføring er økende blant kundene. Nå har Spray lansert ny nettside for å vise frem hvilke muligheter annonsørene har på Amedia-avisene.

-Etter at Spray ble en del av Amedia så vi behovet for å fornye nettsiden vår med nytt design og mulighet til å kunne vise frem både lokale og nasjonale caser, forteller Monika Sveen, prosjektleder i Spray. Som en del av vår PR-strategi ønsker vi å tydeliggjøre ut i markedet at vi er en del av Amediakonsernet, samtidig som at vi fortsatt skal være det kreative og innovative innholdsbyrået som Spray nettopp er, legger hun til.

Sprays senior designer, Annette Sand, har utviklet den nye profilen. I tillegg til ny nettside, innebærer dette også ny logo, nye presentasjonsmaler, og en tydelig strategi for hvordan merkevaren Spray visuelt skal kommuniseres ut mot kunder og mediebyråer.
- I arbeidet med å utvikle det nye visuelle uttrykket, har vi fokusert på at dette skal knyttes tettere opp mot Amedias profil. Likevel er det hensiktsmessig at vi beholder den posisjonen vi allerede har i markedet som en konkurransedyktig og nytenkende utfordrer, forteller Sand. For å holde sidene levende vil vi fortløpende oppdatere den med nye caser, så følg gjerne med! Avslutter hun.
Besøk den nye nettsiden og se caser fra Spray her: https://spray.no/