Vinnere av Tett På

Det ble kåret en vinner hvert tertial, og blant disse blir årets vinner offentliggjørt på Gullblyanten.
Vinnerteamet (3 personer) blir premiert med en tur til New York.

Vinnere av Tett På 2019

  • 1. tertial: Med en kampanje for MIX er det Alexander Reklamebyrå som vinner det første tertiale i Amedia Marked sin reklamekonkurranse «Tett På» 2019. Les mer her
  • 2. tertial: Med en kampanje for Telia er det HyperRedink som vant andre tertialet i Amedia Marked sin reklamekonkurranse «Tett På» 2019. Les mer her
  • 3. tertial : Med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB vant Geelmuyden Kiese Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 3. tertial 2019. Les mer her

Årets vinner 2019: Årets vinner ble offentliggjørt på Gullblyanten fredag 6. mars 2020. Med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB vant Geelmuyden Kiese Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2019. Kampanjen ble vinner av tertial nummer tre – og gikk like godt til topps når status for hele 2019 skulle ferdiggjøres. Les mer her

Vinnere av Tett På 2018

  • 1. tertial: Vinneren ble BYRAA Bodø med en reklamekampanje for Nattbussen og appen Billett Nordland for Bybuss Bodø. Les mer her
  • 2. tertial: Vinneren ble BYRAA Bodø med en reklamekampanje for Lofotekspressen og Nordland Fylkeskommune. Les mer her
  • 3. tertial : Vinneren ble Alexander Reklamebyrå med en reklamekampanje for MIX. Les mer her

Årets vinner 2018: Vinneren av Tett På 2018 er Alexander reklamebyrå med en reklamekampanje for MIX. Prisen ble delt ut på Gullblyanten 1.mars 2019 i regi av Kreativt Forum. 

Vinnere av Tett På 2017

  • 1. tertial: Vinneren ble Schjærven Pilot med en reklamekampanje for lokalbankene i Eika Alliansen. Les mer her
  • 2. tertial: Vinneren ble Geelmuyden Kiese med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB. Les mer her
  • 3. tertial : Vinneren ble SMFB med en reklamekampanje for Freia. Les mer her

Årets vinner 2017: Vinneren av Tett På 2017 er SMFB med sin heltestatus-kampanje for Freia. Prisen ble utdelt under Gullblyanten 2. mars 2018 i regi av Kreativt Forum. Les mer her

Vinnere av Tett På 2016

  • 1.kvartal: Vinneren ble Krysspress med en reklamekampanje for VENN AS – «Vi som elsker Nord-Norge». Les mer her
  • 2.kvartal: Vinneren ble Whitefox med en reklamekampanje for Coop Nordland 100 år. Les mer her
  • 3.kvartal: Vinneren ble Findriv med en reklamekampanje for Frydenbø og Volvo. Les mer her
  • 4.kvartal: Vinneren ble I&M Kommunikasjon med en reklamekampanje for TOVA, Shoes for life. Les mer her

Årets vinner 2016: Vinneren av Tett På 2016 er Whitefox og Coop Nordland med  kampanjen «Coop Nordland 100 år». Les mer her

Vinnere av Tett På 2015

  • 1.kvartal: Vinneren ble Naug & Venner med annonser for Harald A. Møller og Audi.. Les mer her
  • 2.kvartal: Vinneren ble SMFB med annonser for IKEA. Les mer her
  • 3.kvartal: Vinneren ble SMFB med en kampanje for kunden Mondelez og Freia Melkesjokolade. Les mer her
  • 4.kvartal: Vinneren ble McCann med annonser for Ruter. Les mer her

Årets vinner 2015: Vinneren av Tett På 2015 er SMFB med annonser for IKEA. Les mer her

Vinnerne av Tett På 2014

  • 1.kvartal: Vinneren ble DDB Oslo med annonser for NetCom. Les mer her
  • 2.kvartal: Vinneren ble Bates United med annonser for St1. Les mer her
  • 3.kvartal: Vinneren ble Centerteam Reklamebyrå med annonser for Strandtorget Kjøpesenter. Les mer her
  • 4.kvartal: Vinneren ble MK Norway med annonser for OBOS. Les mer her

Årets vinner 2014: Vinneren av Tett På 2014 er ST1 og Bates United. Les mer her