Mariell Kversøy Enge starter hos Amedia

    Publisert: 13. oktober 2021
    Tag: Nyheter

    Mariell Kversøy Enge begynte 1. oktober som direktør for kommersiell produktavdeling hos Amedia Salg og Marked.

    Hun får dermed det overordnede ansvaret for områdene annonseprodukter, kompetanse, marked og kommunikasjon samt for analyse og innsikt hos Amedia Salg og Marked. Alle de tre nevnte fagområdene skal rapportere til Mariell Kversøy Enge i stillingen som kommersiell produktdirektør.

    Kversøy Enge kommer nå sist fra stillingen som digital produktsjef i TV 2s markedsavdeling. Før det jobbet hun over åtte år hos Bekk i konsulentbransjen, med strategi- og forretningsutvikling som hovedområder.

    Nå går hun fra et mediehus eid av Egmont i Norge til Amedia.

    - Jeg stortrives i mediebransjen ikke minst fordi den er i rask endring. Det er en høy global konkurranse i bransjen, og aktører må være endringsvillige for å overleve over lengre tid. I dette markedet tror jeg at en av Amedias mest unike styrker er den lokale tilstedeværelsen på tvers av hele Norge, sier Mariell Kversøy Enge.

    Hun har så vidt kommet i gang i sin nye stilling.

    - Jeg gleder meg stort til å ta fatt på utfordringene som ligger i dette annonsemarkedet, og sammen med resten av Amedia styrke posisjonen ytterligere gjennom å utvikle produkter som bidrar til at lokale og nasjonale annonsører når fram med sitt budskap til de riktige personene, uansett hvor i Norge de måtte befinne seg, sier Kversøy Enge.

    I Amedia Salg og Marked er de veldig fornøyde med å ha fått på plass Mariell Kversøy Enge fra TV 2.

    - Vi er veldig fornøyde med å ha fått rekruttert Mariell Kversøy Enge inn til oss i Amedia Salg og Marked. Mariell har den kompetansen som vi trenger – og dette er en etterlengtet rekruttering, sier Hilde Norddal, konserndirektør for salg og marked hos Amedia.

    Design og utvikling av Bonefish.no